Един ден в живота на едно управление – II

Урок по ПР, отношение към “електората”, политическа отговорност

На многобройните въпроси дали не се е отказала от поста или готова да го заеме, как вижда реформата в здравеопазването и дори на такива, свързани с конгреса, Борисова отговаряше „Само се усмихвам“. Тя добави: „Не съм красива, но съм симпатична и очарователна за годините си и се усмихвам“.

Урок по висше управление (само за премиери)

БОЙКО БОРИСОВ: Кое лице беше от Министерството на финансите?
СИЙКА АРНАУДОВА: Божидар Петков.
БОЙКО БОРИСОВ: Напишете ми го на това листче.
НОНА КАРАДЖОВА: Той и към момента е член на Управителния съвет.
БОЙКО БОРИСОВ: Защо не взимате мерки?
НОНА КАРАДЖОВА: Така са го предложили Министерство на финансите.
БОЙКО БОРИСОВ: Как е възможно този Божидар Петков, който е бил в ПУДОС на Министерство на околната среда и водите, който е допуснал 66 милиона.
НОНА КАРАДЖОВА: Не само, те щяха да са 250, ако не бях реагирала бързо.
БОЙКО БОРИСОВ: И тя маха 150, как е възможно да продължава вие да го предлагате в Управителния съвет?
СИМЕОН ДЯНКОВ: Той наш служител ли е?
БОЙКО БОРИСОВ: Да, на Министерството на финансите. И пак сте го предложили.
СИМЕОН ДЯНКОВ: По същия начин, по който тези неща стават. Божидар Петков?
БОЙКО БОРИСОВ: Вие? От ПУДОС? Това вярно ли е, което казва госпожата? Сиреч, необезпечени, ПУДОС ги приема, а сега ние трябва да ги плащаме.

“Свободни сте. Продължавайте да си гледате работата. Сами разбирате, че такова нещо не може да се допуска, нали? Лек ден!”, отпраща го Борисов

Урок по защита на правата на гражданите

“Беше 9 сутринта и аз спях, защото работих цялата нощ и си бях легнал късно. Чух изведнъж шума от разбиващата се врата и след секунди пред очите ми се появиха около 20 мъже с качулки. В първия момент си помислих, че някой ме напада, но после усетих, че е акция”, спомни си Аврамов. Единственото, което е успял да направи, след като го проснали по очи на земята, било да си каже името. “Всичко се случи за няколко минути. Те се успокоиха след като разбраха кой съм ми се извиниха най-учтиво. Въпреки това се почувствах като терорист…беше ужасно”, допълни още изпълнителят на “Illusion”.

Край на урока за деня !

Вашият коментар

Filed under BG Life

Вашият коментар

