За ползите да те изтрият електронно

Хакването и изтриването на целия мейл акаунт би следвало да е един от най-големите ужаси за съвременния човек. Случи се и на мен преди няколко дни като първия признак бе пороя от обаждания на приятели, които много дискретно и с тих глас ме питаха как съм и дали всичко е наред. Стана ясно, че трябва да им обясня, че не, не съм в Англия, не, не са ми откраднали паспорта и парите и т.н. Сигурно звучи познато. „Превзет” мейл и спам…. Да, има притеснение дали ще се върне информацията, но пък нали затова Гугъл са Гугъл, надявам се! Както и да е, след няколко дни, изпълнени с такъв тип събития се замислих за ползите от цялата тази случка. А те, оказва се, съвсем не са малко. Ето един кратък списък:

–          Разбираш колко хора са готови да ти помогнат. В моя случай, за радост, те бяха доста !

–          Чуваш се с хора, на които не си се обаждал от месеци и години и се разбирате да се видите. Седмицата ми е вече пълна !

–          Започваш да си запазваш документите, вместо да ги държиш в самия мейл.

–          Замисляш се дали не е по-добре да избереш българското, тоест някой майл с телефон, на който да се обадиш все пак, вместо да четеш безкрайни инструкции.

–          Разбираш истинския смисъл на понятието „електронни времена”.

–          Спомняш си с добро за кварталните кабеларки, поне за малко.

–          Разбираш, че е доста по-добре да триеш ненужните мейли, отколкото да ги пазиш без особен смисъл.

–          Връщаш си едно изненадващо спокойствие и безразличие към мигащия компютърен екран.

–          Разбираш, че светът няма да избяга, ако не го дърших под око на всеки няколко минути.

–          Учудваш се колко много хора си гледат мейлите по време на „официални празници”.

Сигурно ще има и доста проблеми. Ама те ще дойдат в началото на работната седмица и дотогава цялата тази история си е добър повод за малко електронен размисъл.

6 Коментари

Filed under Uncategorized

6 responses to “За ползите да те изтрият електронно

  1. Лично мен, похитителите на мейла ти ме разсмяха. След като ти пратих съобщение да те предупредя, пратих и отговор на мейла, който те са дали (vladimir.shopov@Ymail.com). Направих се, че съм глътнал кукичката и ги питах поред за това колко пари трябват, как да бъдат изпратени, кога ще бъдеат върнати и т.н. Накрая писах, че поради многото онлайн издание, ще е хубаво да си каже името на съпруфата. При което те ми отговориха с лаконичното – very funny. 🙂

  2. Лично мен, похитителите на мейла ти ме разсмяха. След като ти пратих съобщение да те предупредя, пратих и отговор на мейла, който те са дали (vladimir.shopov@Ymail.com). Направих се, че съм глътнал кукичката и ги питах поред за това колко пари трябват, как да бъдат изпратени, кога ще бъдеат върнати и т.н. Накрая писах, че поради многото онлайн измами, ще е хубаво да си кажеш името на съпругата. При което те ми отговориха с лаконичното – very funny.

  3. Емо

    Сутринта (рано…) на 5.ІІІ. ми се обади разтревожен Владо Дончев. Решихме, че това несъмнено е спам, като Владо каза, че е писал на спамаджиите на български. Аз също им отговорих следното:
    „Дай подробности, Влади! Ако нещата са сериозни, пусни парола с тим любим, единствен на света:)
    Е.“
    Даже и very funny не ми пратиха, явно знаят, че Бог прощава, но „Левски“ – не:)

  4. Здрасти!

    И аз бях „потърсен от теб“ за помощ. Но веднага ми стана ясно, че е измислица, защото:
    1. Няма причина да ми пишеш на английски;
    2. Няма заради някакъв си Лондон да пропуснеш „Левски“ – ЦСКА 🙂

    Поздрави,
    Стефан Иванов

  5. Нора Стоичкова

    Very funny:)) Не бях се сетила за дихотомията Лондон и ФК „Левски“.

  6. vladimirshopov

    Супер сте 🙂 Ами какво да кажа, Само „ЛЕВСКИ“ !

Вашият коментар

